Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

Extreme κόντρες των celebrities στην TV


Η πρόσφατη διαμάχη μεταξύ Τζένης Μπαλατσινού και Δημήτρη Παπανώτα που εκτυλίχθηκε στους τηλεοπτικούς δέκτες αλλά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιβεβαιώνει την υποψία ότι η ελληνική TV, τα τελευταία χρόνια, έχει πάρει μια μη αναστρέψιμη κάτω βόλτα.

Είναι η βιολογία πεπρωμένο; Μπορεί ένα τηλεοπτικό σχόλιο να προκαλέσει εμφύλια σύρραξη μεταξύ των μελών της -αναφανδόν- ευγενούς κάστας των celebrities; Το νυστέρι λέει πάντα την αλήθεια; Και τελικά είναι οι ιθαγενείς διασημότητες οι νέοι πρωταγωνιστές ενός ατέρμονου reality show που εκτυλίσσεται μπρος στα μάτια των αποσβολωμένων τηλεθεατών της ελληνικής ιδιωτικής τηλεόρασης;

Αναπάντητα, σχεδόν υπαρξιακά για τη φυσιογνωμία, το παρόν και το μέλλον της ντόπιας σόουμπιζ ερωτήματα έχουν απλωθεί πάνω από το μπαρουτοκαπνισμένο, μετά τη σπονδυλωτή λεκτική διελκυστίνδα μεταξύ Τζένης Μπαλατσινού και Δημήτρη Παπανώτα, τηλεοπτικό τοπίο. Η φωτογενής οικοδέσποινα της εκπομπής «Jenny Jenny» και CEO της Koolworks.gr και ο δραστήριος δημοσιογράφος και «πατέρας» της ραδιοφωνικής εκπομπής «Ραδιομύθοι» επισφράγισαν τον παρ’ ολίγον ομηρικό καβγά τους με μπόλικα σεξιστικά υπονοούμενα, οργισμένες δηλώσεις, πύρινα status στο Facebook, οργίλη αρθρογραφία και μια εξώδικη δήλωση -εκείνης προς εκείνον- που κατεύνασε -τουλάχιστον προς στιγμήν- τα γεμάτα θυμό πνεύματα.
Ο ακήρυχτος πόλεμος μεταξύ της Τζένης Μπαλατσινού και του Δημήτρη Παπανώτα μπορεί να ξεκίνησε με αφορμή μια ερώτηση που τέθηκε από ρεπόρτερ της εκπομπής «Happy Day» στην τηλεπαρουσιάστρια του MEGA σχετικά με το αν έχει ενδώσει σε επεμβάσεις πλαστικής χειρουργικής, όμως φαίνεται πως η αιτία είναι βαθύτερη. Κάθε άλλο παρά τυχαίο ήταν το γεγονός ότι η Μπαλατσινού αποφάσισε να παρεκκλίνει από την απάντησή της και να μνημονεύσει τον διοπτροφόρο δημοσιογράφο του ALPHA, αφού εκείνος κατά καιρούς την είχε βάλει στο στόχαστρο της βιτριολικής κριτικής του.

Δεν πάνε παρά μερικοί μήνες, όταν κληθείς από την οικοδέσποινα της εκπομπής Σταματίνα Τσιμτσιλή να σχολιάσει παλαιότερη συνέντευξη της Τζένης Μπαλατσινού, επεσήμανε με τρόπο σκωπτικό τις λέξεις «ντετερμινισμός» και «βολονταρισμός» που εκείνη είχε χρησιμοποιήσει. Μάλιστα, η παρέα του «Happy Day» αποφάσισε τη συγκεκριμένη ημέρα να τερματίσει το τρολάρισμα, καλώντας στο τηλέφωνο on air την Τζένη Μπαλατσινού και ζητώντας της ούτε λίγο ούτε πολύ εξηγήσεις. Οι εν λόγω δηλώσεις της, οι οποίες είχαν μεταξύ άλλων σχολιαστεί ποικιλοτρόπως τόσο από τον Νίκο Μουτσινά και τη Μαρία Μπεκατώρου στην εκπομπή «Πρωι­νό Σου-Κου» όσο και από τη νεοφώτιστη «κεντρικιά» παρουσιάστρια Κατερίνα Καινούργιου, είχαν προκαλέσει τη γραπτή απάντηση της Mπαλατσινού.


«Δύσκολες λέξεις»
Μέσω του site Jenny.gr διάλεξε να απευθύνει προς κάθε ενδιαφερόμενο μια χιουμοριστική επιστολή με τίτλο «Αγαπημένη showbiz, δεν θα ξαναπώ δύσκολες λέξεις». Ανάμεσα στα άλλα είχε παραθέσει τον δεκάλογο των θεμάτων για τα οποία θα μιλάει εφεξής -τραγική ειρωνεία: την πρώτη θέση κατείχε η δέσμευση «Θα μιλάω μόνο για πλαστικές και για το πιο αποτελεσματικό μπότοξ»- ενώ φρόντισε να διευκρινίσει τις έννοιες του ντετερμινισμού και του βολονταρισμού που τόσο είχαν ταλανίσει τα κάθε λογής και κοπής τηλεοπτικά πάνελ: «Θα εκμεταλλευτώ την ευκαιρία να εξηγήσω με απλό τρόπο τον βολονταρισμό και τον ντετερμινισμό: κάνω τα πάντα να έχω ωραία πλούσια μαλλιά... το επιδιώκω και δουλεύω πολύ για αυτό, είναι στοίχημα για μένα... (δλδ. βολονταρισμός), αλλά δεν μπορώ να προβλέψω τα 7 μποφόρ του Αυγουστιάτικου Αιγαίου που μπορεί να μου πάρουν την τρέσα μακριά, στο έλεος του Αιόλου... (δλδ. ντετερμινισμός)». Καμία έκπληξη συνεπώς δεν προκάλεσε η δεύτερη επιστολή της Τζένης Μπαλατσινού με υπονοούμενο παραλήπτη τον Δημήτρη Παπανώτα που ήρθε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο να κορυφώσει τη μεταξύ τους διένεξη, η οποία πιθανότατα δεν θα είχε λάβει διαστάσεις Χιροσίμα, εάν εκείνη δεν είχε προβεί σε ένα σχόλιο που από πολλούς εκλήφθηκε ως σεξιστικό. Βεβαίως, κι εκείνη με τη σειρά της δεν θα είχε κάνει την οργισμένη δήλωση αν ο ανυποψίαστος ρεπόρτερ της εκπομπής «Happy Day» σε μια προσπάθεια αστεϊσμού δεν είχε σχολιάσει πως απ’ ό,τι διαπίστωνε στη διά ζώσης επαφή τους «το πρόσωπο της παρουσιάστριας κουνιόταν» (και άρα δεν είχε υποστεί μη αναστρέψιμες βλάβες από την κατάχρηση κοσμετολογικών μεθόδων).

Τότε, λοιπόν, ήταν η στιγμή που η Μπαλατσινού αποφάσισε να βγάλει το φωτόσπαθό της (ένα υπερόπλο που αν υπολογίσει κανείς την πρότερη μετρημένη και μάλλον σιωπηρή στάση της απέναντι σε ανάλογες ή ακόμη και χειρότερες δηλώσεις κρατούσε καλά φυλαγμένο και ασφαλισμένο) και να πει: «Στον Παπανώτα πείτε να σχολιάσει (σ.σ.: για τις πλαστικές) που έχει μια καλή κουβέντα για όλες τις γυναίκες. Φαίνεται τις αγαπάει πολύ τις γυναίκες... Α, δεν ξέρω, εγώ δυο-τρεις που έχω ακούσει είναι μόνο από τον Παπανώτα και μπράβο του γιατί φαίνεται ότι τις αγαπάει πολύ τις γυναίκες, πολύ το αγόρι - γιατί είναι αγόρι, άντρας γερός ο Παπανώτας». Επρόκειτο άραγε για γλωσσικό ολίσθημα; Ηταν ένα λεκτικό ατόπημα που σπρώχτηκε στην άκρη των καλοσχηματισμένων χειλιών της από την ανεξέλεγκτη δύναμη του θυμού; Τι συνέβη και η Τζένη Μπαλατσινού προέβη σε μια πολιτικώς ανορθόδοξη δήλωση, θίγοντας ενδεχομένως ένα ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο; Είναι τελικά οι πλαστικές επεμβάσεις θέμα ταμπού ή αποτελούν προϊόν κλισέ και βαρετών ερωτήσεων που η ίδια δεν θα απηύθυνε με καμία κυβέρνηση σε καλεσμένο της εκπομπής της; Τις απαντήσεις θα της δώσει η Ιστορία - ακόμη πιθανότερο να τις αναπτύξει η ίδια η Μπαλατσινού σε κάποια επόμενη συνέντευξή της. Το ζήτημα είναι ότι τα τύμπανα του πολέμου ήχησαν εκκωφαντικά.


«Ελπίζω να έχει τα guts»
Την επομένη, ο Δημήτρης Παπανώτας σήκωσε το γάντι και ανταπέδωσε τα πυρά μέσω Facebook. Verba volant η Μπαλατσινού; Scripta manent ο Παπανώτας. «Για δες καιρό που διάλεξε το Τζενάκι (Μπαλατσινού) να κάνει ρατσιστικές και ομοφοβικές δηλώσεις!!!! Σήμερα που στη βουλή κατατίθεται ΑΥΤΟ το νομοσχέδιο!!!! Θα της απαντήσω με εκτεταμένο σημείωμα όπου θα εκφράσω τις δεκάδες απορίες μου μετά την αναίτια και χυδαία επίθεσή της σε βάρος μου. Ελπίζω να έχει τα guts να απαντήσει σε αυτές τις απορίες. Τι είδους απορίες; Να πχ αναρωτιέμαι αν μετά την εικοσαετή καριέρα της ως νοικοκυρά και τη σύντομη θητεία της ως μοντέλο και ως παρουσιάστρια, σκέφτεται να κάνει και καριέρα ως Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας.... Χαχαχα...». Ο κατήφορος, που είναι υπέροχος ως ταινία του αείμνηστου Γιάννη Δαλιανίδη, αλλά μια ολωσδιόλου δυσάρεστη εμπειρία όταν συμβαίνει στην αληθινή και πολύ περισσότερο στην τηλεοπτική ζωή, έμοιαζε ήδη μακρύς.
Την επομένη η νέα απάντηση της Μπαλατσινού, αυτή τη φορά γραπτή, ήταν ήδη αναρτημένη στην ηλεκτρονική σελίδα Jenny.gr. Με τίτλο «Αγαπητέ σχολιαστή» και μια vintage φωτογραφία κομμωτηρίου να δεσπόζει σημειολογικά στην επικεφαλίδα του άρθρου, καλούσε τον «ανώνυμο» σχολιαστή να μιλήσουν για όρους και λιγότερο για αφορισμούς. Στις περίπου 250 λέξεις εξηγούσε τις έννοιες «μισογύνης», «ομοφοβία», «άνδρας» και «κατίνα», ενώ φρόντισε να περιλάβει και την παρακάτω παραίνεση - προς τον «ανώνυμο» σχολιαστή πάντα: «Μπορείς να εμμένεις στον λαϊκότροπο κακόβουλο λόγο σου και να αφήσεις ήσυχους όρους κοινωνικής ευαισθησίας. Αρπάζοντας τα λεκτικά λάβαρα της ομοφοβίας, μάλλον δεν καταφέρνεις να μεταλλάξεις την μισογυνία σε σοβαρή τοποθέτηση».


«Αχ, Τζενάκι»
Ο Δημήτρης Παπανώτας -εννοείται πως- έσπευσε να αντικρούσει τις αιτιάσεις της. Μοιράστηκε στο Facebook τη δημοσίευση της Μπαλατσινού, σχολιάζοντας: «Ωραία! Ας μας περιγράψει τώρα μέσα στην τρικυμία εν κρανίω που την ταλανίζει τους όρους “ανοργασμική” και “κλιμακτηριακή υστερία”». Δεν έμεινε όμως μόνον εκεί. Επανήλθε σε σύντομο χρόνο και με νέα ανάρτησή του αποφάσισε να γίνει ακόμη πιο γλαφυρός γράφοντας μεταξύ άλλων: «Πρέπει να χειροκροτούμε την κάθε ματαιόδοξη μανιώδη καταναλώτρια, την κάθε άρρωστη με την εικόνα της, την κάθε τεκνατζού πρώην σύζυγο και, κατά τα άλλα, καλή μητέρα, την κάθε σκληρή και εγωίστρια που εγκαταλείπει ένα γάμο όταν ο φορτόγκας σύζυγος μείνει στον άσσο! Πρέπει γενικά να τις έχουμε όλες στο απυρόβλητο! Οχι κορίτσια. Αλλο αγαπάω τις γυναίκες και άλλο είμαι μουν...δουλος και σαλιάρης. Μη τα μπερδεύετε. Εξάλλου ζούμε στο 2015. Μάθαμε ελπίζω να εκτιμούμε ή να απορρίπτουμε κάποιον όχι για αυτό που διαθέτει ανάμεσα στα πόδια του, αλλά για το ήθος, το περιεχόμενο και την καλλιέργεια του. Αυτά και κλείνω με το θέμα της κακομοίρας. Αχ Τζενάκι, κατά βάθος σε λυπάμαι».
Ακόμη και ο πλέον φλύαρος Χολιγουντιανός σκηνοθέτης θα έβαζε κάπου εδώ τελεία σε αυτή τη φαρσοκωμωδία σε απειράριθμες πράξεις. Ομως η ελληνική τηλεόραση δεν θα άφηνε ποτέ τέτοιο σπαρταριστό λαβράκι να πάει χαμένο. Η συνέχεια δόθηκε στην εκπομπή «Αποκαλυπτικά» του E TV όπου ο Δημήτρης Παπανώτας εξέθεσε μέσω τηλεφώνου τη συλλογιστική του σχετικά με την έριδά του με την Τζένη Μπαλατσινού με λόγο χειμαρρώδη έως παραληρηματικό. Η trash tv των 90s και των 00s είχε αρχίσει να αναβιώνει σε βαθμό ζόμπι. Ευτυχώς -για τον ίδιο, την Μπαλατσινού, τα εναπομείναντα ψήγματα λογικής και αισθητικής στην τηλεόραση- το εξώδικο που του απέστειλε την προηγούμενη Δευτέρα η τηλεπαρουσιάστρια του MEGA έφερε -προς το παρόν τουλάχιστον- τη συνθηκολόγηση.

Πριν από την κατάπαυση του πυρός διά της νομικής οδού προηγήθηκαν κάποιες ακόμη δηλώσεις της Μπαλατσινού στην πρωινή εκπομπή του MEGA που αυτή τη φορά θύμισαν κάτι από τον παλιό, καλό, μετρημένο εαυτό της. Το γεγονός ότι το εξώδικο διέρρευσε σε σύσσωμο τον Τύπο, αλλά και ότι κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Happy Day» τις επόμενες ημέρες υπήρξαν κάποια σκόρπια, γυμνασιακής κοπής αστεία, αναφορικά με το αν το όνομα Τζένη προφέρεται με παχύ ή λεπτό «Τζ» μπορούν να θεωρηθούν απλώς τα απόνερα μιας ξαφνικής τηλεοπτικής κουτσομπολίστικης καταιγίδας. Ή μήπως όχι τόσο ξαφνικής;


Ναρκισσισμός και τηλεσελέμπριτι
Στα χρόνια της οικονομικής κρίσης και των μνημονίων η τηλεόραση έχει καταστεί ένα μέσο πιο αυτοαναφορικό από ποτέ. Πενία τέχνας κατεργάζεται. Η ένδεια ψυχαγωγικών προγραμμάτων και η επικράτηση της εύκολης, εύπεπτης και κυρίως οικονομικής συνταγής του σχολιαστικού πάνελ έχει αναγάγει αυτό που νοείται ως κουτσομπολιό της γειτονιάς σε εθνική τηλεοπτική αφήγηση. Εκείνο που θα μπορούσε να θεωρηθεί (υπερβατικά) ως μια μετα-μεταμοντέρνα μετεξέλιξη της Εκκλησίας του Δήμου, όπου κάθε συμμετέχων μπορεί να εκφράζει ελεύθερα και με παρρησία την άποψή του, έχει μετατραπεί σε μια ρωμαϊκού τύπου αρένα όπου οι μονομάχοι μοναδικό σκοπό έχουν να ξεσκίσουν λεκτικά τις σάρκες τους. Νικητής αναδεικνύεται ο πιο ετοιμόλογος, ο πιο χολερικός, ο πιο δήθεν γλωσσικά ελευθεριάζων.
Η μία εκπομπή ασχολείται με την άλλη, ο ένας σελέμπριτι σχολιάζει τον άλλον, και όλοι μαζί μετρούν τα μεγέθη του ναρκισσισμού τους υποστηρίζοντας πως υπηρετούν την ψυχαγωγία και την ενημέρωση του τηλεθεατή. Εκείνες δηλαδή που στην πραγματικότητα θυσιάζουν στον βωμό της αυτοαναφορικότητας και του ελαφρά τη καρδία κουτσομπολιού. Το πράγμα, δε, εκμαυλίζεται ακόμη περισσότερο όταν οι παροικούντες το θέαμα αποφασίσουν να λύσουν τις προσωπικές διαφορές τους σε πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση.

Ηταν πριν από μερικούς μήνες, στα τέλη της προηγούμενης τηλεοπτικής σεζόν, όταν ο τότε παρουσιαστής της πρωινής εκπομπής του MEGA Μάρκος Σεφερλής αποφάσισε να ξεκαθαρίσει τους λογαριασμούς του με τον Δημήτρη Ουγγαρέζο live. Αφορμή ήταν η άποψη της φιλοξενούμενης στη χιουμοριστική ενότητα OugaChallenge Κατερίνας Καινούργιου ότι προκρίνει τον Γιώργο Λιάγκα ως τον καλύτερο Ελληνα τηλεπαρουσιαστή. «Νομίζω ότι δεν είναι μόνο η Κατερίνα Καινούργιου που έχει εξελιχθεί στη showbiz τόσα χρόνια, είναι και ένας άλλος άνθρωπος. Και μιλάω για την είδηση που έχει σκάσει τα τελευταία μερόνυχτα, τη μεταγραφή του Δημήτρη στον ΑΝΤ1, για την οποία δεν έχουμε μιλήσει. Τι ρεπορτάζ κάνεις; Εχει βουίξει ο τόπος εδώ πέρα. Εγώ χάρηκα ιδιαίτερα, πραγματικά για τη μεταγραφή στον ΑΝΤ1», σχολίασε με κρύο αίμα ο Μάρκος Σεφερλής, αφήνοντας τον τότε συνεργάτη του ενεό. «Είμαι στο MEGA κανονικά. Με φέρνεις σε δύσκολη θέση. Υπάρχει ενεργό συμβόλαιο, τι να συζητήσουμε; Να συζητάω στον αέρα της εκπομπής από την οποία πληρώνομαι για το τι θα κάνω τον επόμενο μήνα, αν θα κάνω», του απάντησε πρόδηλα αμήχανος ο Δημήτρης Ουγγαρέζος.

Τη γενικευμένη σύρραξη αποσόβησε το διάλειμμα για διαφημίσεις, ωστόσο πριν από αυτό ο Ουγγαρέζος είχε προλάβει να αναρωτηθεί ρητορικά: «Παίζεται η είδηση ότι είσαι χωρισμένος με την Ελενα (σ.σ.: Τσαβαλιά), θα κάτσουμε να συζητήσουμε αυτό το πράγμα;».
Τα χτυπήματα κάτω από τη ζώνη και οι επί προσωπικού επιθέσεις, αν μη τι άλλο, εξάπτουν τα ταπεινά αισθήματα του κοινού και φέρνουν τηλεθέαση με τη σέσουλα. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι οφείλουν να γίνουν ο κανόνας. Την παραπάνω άποψη δεν φαίνεται να συμμερίζεται η έμπειρη τηλεοπτικά Ζήνα Κουτσελίνη, η οποία διάλεξε να ρίξει νερό στον μύλο της αντιπαράθεσης μεταξύ Σεφερλή - Ουγγαρέζου, ενώ ο πρώτος ήταν όλως τυχαίως καλεσμένος στην εκπομπή της. «Για μένα η εικόνα ενός ανθρώπου που βρίζει έναν άλλον συνέχεια, που κάνει τα αδύνατα δυνατά να τον κάνει ένοχο, και μετά εμφανίζεται σε μια τηλεοπτική εκπομπή με αυτόν που έβριζε τόσο καιρό σαν να μη συμβαίνει τίποτα και να κάνει την κότα, για μένα, συγγνώμη, αλλά αυτό δεν είναι τηλεόραση, αυτό δεν είναι σχέσεις, αυτό δεν είναι κανονικός άνθρωπος. Είναι ο πιο ανώριμος άνθρωπος που πέρασε ποτέ από την τηλεόραση!» είπε σχολιάζοντας το τηλεοπτικό αντάμωμα του Δημήτρη Ουγγαρέζου με τον Γιώργο Λιάγκα. Ο άμεσα ενδιαφερόμενος απάντησε με τη σειρά του και κάπως έτσι εκείνα που στην πραγματικότητα αφορούν και ενδιαφέρουν μια χούφτα ανθρώπους βαφτίζονται «ευπώλητο τηλεοπτικό προϊόν» και αμπαλάρονται ως ψυχαγωγία.


Διελκυστίνδα
Ανάλογα περιστατικά σημειώνονται συχνά πυκνά και στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1. Είναι χαρακτηριστικό, λόγου χάρη, το σχεδόν καλτ της διελκυστίνδας μεταξύ του Γιώργου Λιάγκα και της Κατερίνας Στικούδη. Ο πάντα ετοιμόλογος παρουσιαστής έχει κατά καιρούς σχολιάσει από τις μουσικές γνώσεις και τη φωνή μέχρι το δαντελένιο σουτιέν της performer. Εκείνη με τη σειρά της, προσπαθώντας να αποδείξει τη μουσική κατάρτισή της, επιχείρησε προ δύο μηνών live εμφάνιση παίζοντας πιάνο στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, δίνοντας έμμεση απάντηση στους επικριτές της, δηλαδή στον εξής έναν, τον Γιώργο Λιάγκα.
Δεν είναι λίγες οι φορές που οι προσωπικές διαφορές ακόμη και μεταξύ των προβεβλημένων συντελεστών μιας εκπομπής γίνονται τηλεοπτικό θέαμα. Πρόσφατα, λόγου χάρη, ο Θέμης Γεωργαντάς και η Σάσα Σταμάτη θεώρησαν το πλατό ιδανικό πεδίο για να ξιφουλκήσουν αναφορικά με το ποιος από τους δύο παρέχει το καλύτερο lip service στους ντόπιους celebrities.


Τηλεοπτικό θέαμα οι προσωπικές διαφορές
Το τηλεοπτικό πόστο του χρησιμοποίησε πριν από μερικές εβδομάδες ως πύρινο βήμα και ο Μένιος Φουρθιώτης για να απαντήσει έμπλεος θυμού στον Νίκο Μουτσινά και τους συνεργάτες του, επειδή εκείνοι σχολίασαν σκωπτικά το περίφημο εξώδικο που είχε στείλει η Ελεονώρα Μελέτη προς τον τηλεοπτικό σταθμό E όπου εργάζεται. Μάλιστα ο παρουσιαστής της εκπομπής «Αποκαλυπτικά» φρόντισε να επισημάνει με νόημα ότι ο συνεργάτης του «Πρωινού Σου-Κου» Λάμπρος Κωνσταντάρας, ο οποίος είχε αναφερθεί στο εν λόγω ζήτημα, προτού προσληφθεί στον ΑΝΤ1 ζητούσε δουλειά από τον τηλεοπτικό σταθμό Ε, τον οποίο τώρα χλεύαζε. Οσο για την παρουσιάστρια του Ε, η οποία δεν παρενέβη στην εν λόγω περίπτωση, είχε χρησιμοποιήσει παλαιότερα την επιδραστικότητά της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να «προσφέρει» ένα πρώτης τάξεως χτύπημα κάτω από τη ζώνη στη συνάδελφό της Σταματίνα Τσιμτσιλή.

Η Ελεονώρα Μελέτη είχε θεωρήσει σκόπιμο να αναδημοσιεύσει μια φωτογραφία της Τσιμτσιλή από την εποχή που εκείνη, πριν ακόμη ασχοληθεί με τη δημοσιογραφία, δήλωνε οργισμένη και ανήσυχη ρέιβερ. Μικρής διάρκειας αλλά μεγάλης έντασης διαμάχη είχε η παρουσιάστρια του Ε και με τη Ραχήλ Μακρή, όταν η δεύτερη κλήθηκε να απολογηθεί για τη lifestyle φωτογράφηση στην οποία συμμετείχε ενώ ήταν ακόμη βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.

Τη δική τους στιγμή ακραιφνούς ξεκατινιάσματος είχαν πρόσφατα η Μαρία Κορινθίου με τη fashion blogger Χρυσάνθη Κιτσινέλη, η οποία σχολίασε από τον αέρα της πρωινής εκπομπής του MEGA τα κιλά και εν γένει τον σωματότυπο της ηθοποιού, ενώ περίοπτη θέση στον τηλεοπτικό κατήφορο δεν μπορεί παρά να έχει η τηλεοπτική κατινιά, όπως τη χαρακτήρισε επί λέξει η Κατερίνα Καινούργιου, ανάμεσα στην ίδια και τη Μαίρη Συνατσάκη. Κι αν κάποιοι έχουν λησμονήσει την επίθεση της Χρυσούλας Διαβάτη πέρσι στον Γρηγόρη Αρναούτογλου, όπου προσκεκλημένη στην εκπομπή «Τα Καρντάσιανς» ουσιαστικά τον ξεμπρόστιασε υπενθυμίζοντάς του ότι δεν την είχε παρακολουθήσει ποτέ σε κάποια θεατρική παράσταση αλλά παρ’ όλα αυτά τη θεωρούσε σπουδαία ηθοποιό του θεάτρου, σίγουρα δεν μπορούν να ξεχάσουν το παρ’ ολίγον catfight μεταξύ της Ζωής Κωνσταντοπούλου και της Σίας Κοσιώνη το καλοκαίρι που μας πέρασε.

Σε μία κατά τα άλλα πολιτική τηλεοπτική συζήτηση η πρόεδρος της Βουλής εγκάλεσε λάβρα την ανκοργούμαν του ΣΚΑΪ για την προσωπική σχέση που διατηρεί με τον περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Κώστα Μπακογιάννη και την οικογένειά του, για να εισπράξει μια απάντηση διαφορετικού αισθητικού και αξιακού προσανατολισμού: ψύχραιμη, νηφάλια και κόσμια. Ηταν ίσως μία από τις σπάνιες τα τελευταία χρόνια φορές στην ελληνική τηλεόραση που έχασαν τα νούμερα τηλεθέασης, αλλά κέρδισε η αξιοπρέπεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου