
Αύξηση κερδοφορίας, επενδύσεις και έντονη εξωστρέφεια! Ολα τα παραπάνω ίσως μας προετοιμάζουν να διαβάσουμε τα εντυπωσιακά θετικά οικονομικά νέα μίας επιχείρησης από κάποια άλλη χώρα.
Ωστόσο, τα στοιχεία δεν αφορούν κάποια άγνωστη επιχείρηση.Συμβαίνουν σήμερα, συμβαίνουν στην Ελλάδα της κρίσης, και αφορούν την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, τη νέα εταιρία που δημιουργήθηκε πριν από μόλις ένα χρόνο με τη συγχώνευση της Μύθος Ζυθοποιίας και της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας δημιουργώντας μία επιχειρηματική οντότητα με έντονο το Ελληνικό DNA αλλά διεθνή στρατηγική και σχεδιασμό για διείσδυση στις αγορές όλου του κόσμου.
Ενα χρόνο αργότερα τα οικονομικά στοιχεία της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας είναι κάτι περισσότερο από εντυπωσιακά και μας προδιαθέτουν να σηκώσουμε τα ποτήρια μας και να τσουγκρίσουμε στην υγειά μίας επιχείρησης που παρουσιάζει αύξηση κερδοφορίας κατά 50%, ενίσχυση του μεριδίου αγοράς κατά 9,5%, επενδύσεις 7 εκατομμυρίων ευρώ τη χρονιά που πέρασε και ένα πλάνο που προβλέπει την επέδυση 50 εκατομμυρίων ευρώ μέχρι το 2019!
H Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει 450 εργαζόμενους, δραστηριοποιείται σε 40 χώρες και 5 ηπείρους και με δύο ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο της Θεσσαλονίκης και τη Ριτσώνα, της Ευβοίας, έχει δυναμικότητα παραγωγής 2,2 εκατ εκατόλιτρων το χρόνο.

Τα προϊόντα της έχουν σίγουρα περάσει από το ψυγείο μας. Η μπύραΜythos, η Mythos Radler, η FIX Hellas, η FIX Dark, η FIX Royale, η Kaiser και η Henninger φτιάχνονται στη χώρα μας και έχουν κατακτήσει την αγορά. Αλλά και η δανέζικη Carlsberg, η μεξικάνικηCorona Extra, οι ιρλανδικές Guinness και Kilkenny, η βέλγικηGrimbergen, η βαυαρική weissbier Schneider Weisse, ο ιρλανδικός μηλίτης Magners και ο ανθρακούχος μηλίτης Somersby που εισάγονται κα διανέμονται στην Ελλάδα από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία, εξελίσσονται σε αγαπημένα προϊόντα των Ελλήνων μαζί με τα Tuborg Club Soda και Tuborg Tonic Waterπου η εταιρεία παράγει και διανέμει στην εγχώρια αγορά.

Τα σχέδια της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας ωστόσο, δεν περιορίζονται από σύνορα. Στις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρίας για το 2016 περιλαμβάνεται η ενίσχυση της εξωστρέφειας, κάτι που έχει ήδη ενεργοποιηθεί με δύο νέες συνεργασίες στην Αυστραλία και τις ΗΠΑ ώστε να γίνει πραγματικότητα η δυναμική διείσδυση της μπύρας FIX σε νέες αγορές.
Ενα τόσο δυναμικό επιχειρηματικό πλάνο, που ήδη στέφεται με επιτυχία, στην αγορά της Ελλάδας αλλά και των 40 χωρών που δραστηριοποιείται η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, πρέπει να έχει και κάποιο μυστικό!
Το αποκάλυψε ο ίδιος ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας Aλέξανδρος Καραφυλλίδης, όταν παρουσιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2015 εξήρε το πάθος και την προσήλωση των εργαζομένων της εταιρίας που όπως χαρακτηριστικά είπε«ξεπέρασαν τον εαυτό τους και συνέβαλλαν καθοριστικά στους θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης».
Με αυτή την τόσο προσηλωμένη κινητήριο δύναμη, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεχίζει δυναμικά και το 2016. Στηρίζει την ελληνική οικονομία και σχεδιάζει προϊόντα που τα επόμενα χρόνια θα αποτελέσουν τα νέα success stories.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου