Καμπάνια Calvin Klein. Ημερολόγιο Pirelli. Και τώρα το τελευταίο προπύργιο των αψεγάδιαστων μοντέλων με τις ιδανικές αναλογίες, το «Sport’s Illustrated Swimsuit Issue», το ετήσιο τεύχος με μπικίνι-θεσμός. Ολα φιλοξένησαν μοντέλα που η ζυγαριά τους ξεπερνά τα 80 κιλά.
Τι συμβαίνει με τη βιομηχανία της μόδας και αρχίζει να φιλοξενεί πραγματικές γυναίκες στα εξώφυλλα των περιοδικών; Μήπως σκέφτονται ότι τα size 0 κορίτσια σε αφίσες καταστημάτων δεν σαγηνεύουν τη μέση Αμερικανίδα size 14 να περάσει το κατώφλι των καταστημάτων;Η Μίλα Νταλμπέσιο είναι μια κοπέλα που κουβαλά μαζί της επιθέματα σιλικόνης για τους γοφούς και τους γλουτούς της.
Τα χρησιμοποιεί για να φαίνεται μεγαλύτερη σωματικά στις φωτογραφήσεις μόδας. Είναι ένα μοντέλο που του ζητούν να βάλει κιλά για να κλείσει συμβόλαια. Είναι το πρόσωπο που προκάλεσε οργισμένες διαδικτυακές αντιδράσεις όταν οι ιθύνοντες της καμπάνιας Calvin Klein «Perfectly Fit» της τοποθέτησαν την ταμπέλα plus size.
Πώς μια κοπέλα που φορά 42 (US10) νούμερο είναι υπέρβαρη; Ωστόσο τα περισσότερα πρακτορεία μοντέλων αν ξεπερνάς το 36 (US4), πετούν το βιογραφικό σου στα σκουπίδια. Οπότε όταν φωτογραφίζεσαι δίπλα στη Λάρα Στόουν και την Τζόρνταν Νταν, το thigh gap που δεν έχεις σε τοποθετεί στην κατηγορία plus size. Τι είπε η ίδια; «Εγώ πάω για ψώνια σε κανονικά μαγαζιά. Δεν μου αρέσει η διαστρεβλωμένη άποψη που έχει ο κόσμος της μόδας σχετικά με τον ορισμό του κανονικού σώματος. Ωστόσο δεν μπόρεσα στα 16 μου να χτίσω μια καριέρα μοντέλου, μου το επέτρεψε η καμπάνια Calvin Klein στα 27 μου». Τι είπαν οι εξοργισμένες Αμερικανίδες που ζητούν από τα GAP το νούμερο 46 (US14); «Μας δουλεύετε; Πρέπει να εξετάσει ο κόσμος της μόδας τι σημαίνει plus size».
Η Μίλα -Miss Teen Wisconsin- Νταλμπέσιο αύξησε τις τραπεζικές καταθέσεις της, φόρεσε ένα κουστούμι στρίπερ, άπλωσε προϊόν αυτομαυρίσματος στο σώμα της, και σαμπάνια, και περπάτησε τόπλες ανάμεσα στους παρευρισκόμενους του Chelsea Artwork. Είναι και περφόρμανς καλλιτέχνης. Δεν θέλησε ποτέ να εγείρει θέμα σχετικά με το υγιές σώμα στον χώρο της μόδας. Η βιομηχανία όμως θορυβήθηκε. Δεν είναι δυνατόν να αποκλείσεις την πλειοψηφία της αμερικάνικης αγοράς από τα καταστήματα της 5ης λεωφόρου.
Μίλα Νταλμπέσιο: ένα μοντέλο που του ζητούν να βάλει κιλά για να κλείσει συμβόλαια και προκάλεσε οργισμένες αντιδράσεις στο Διαδίκτυο όταν οι ιθύνοντες της καμπάνιας Calvin Klein «Perfectly Fit» της τοποθέτησαν την ταμπέλα plus size
Η Ρόμπιν Λόουλι είναι μια 25χρονη δίμετρη (1,88) που έφαγε δύο μπέργκερ μετά την πρόσφατη φωτογράφησή της για το τεύχος «Sports Illustrated» και ζυγίζει 75 κιλά. Εχει φωτογραφηθεί στο εξώφυλλο της ιταλικής «Vogue» (διά χειρός Στίβεν Μάιζελ), του γαλλικού «Elle» και του αυστραλέζικου «Cosmopolitan». Υπήρξε το πρώτο μοντέλο που έκανε καμπάνια του Ralph Lauren και στη σειρά Violeta by Mango. Τo 2013 ήταν το πρόσωπο για τα προϊόντα ομορφιάς των «Barneys». Εκείνο το καλοκαίρι λάνσαρε τη δική της σειρά εσωρούχων. Το «Daily Beast» της ζήτησε να αρθρογραφήσει σχετικά με την ιδέα για το σώμα της σύγχρονης κοινωνίας. Κάπως έτσι εμπνεύστηκε ένα blog, το Robyn Lawley Eats, που αργότερα έγινε βιβλίο συνταγών και την έκανε ακόμη πιο πλούσια και διάσημη.
Η Ρόμπιν Λόουλι έγινε viral ως το πρώτο plus size μοντέλο που φωτογραφήθηκε για το ετήσιο τεύχος του «Sports Illustrated Swimsuit Issue». Εκείνη όμως δεν το δέχεται και γι’ αυτό έγραψε στο Facebook της: «Είναι γελοίο να με αποκαλούν plus size. Φοράω νούμερο 44 (US12) και είμαι ο μέσος όρος μιας γυναίκας με καμπύλες. Ευτυχώς που το “Sports Illustrated” αγκαλιάζει γυναίκες όλων των μεγεθών».
Το σεξιστικό «Sports Illustrated» με τη φωτογράφηση της Ασλεϊ Γκράχαμ για τα μαγιό SwimsuitsForAll γράφει ιστορία
Ακόμη και για εκείνους που βλέποντας τη Λόουλι (1,88 και 75 κιλά επαναλαμβάνω, με στήθος 36D) δεν πείθονται ότι το σεξιστικό «Sports Illustrated» άνοιξε τις πύλες του στις κοπέλες που τρώνε όλο το φαγητό τους και ζητούν και δεύτερη μερίδα, η φωτογράφηση της Ασλεϊ Γκράχαμ στο τεύχος της 9ης Φεβρουαρίου δεν δίνει περιθώρια στους σκεπτικιστές.
Η διαφήμιση των μαγιό SwimsuitsForAll που σχεδιάζει η Ρόμπιν Λόουλι με πρωταγωνίστρια την Γκράχαμ θα γράψει ιστορία. Η Γκράχαμ κάνει όντως καριέρα σούπερ μόντελ ποζάροντας για το «Elle», το «Vogue», το «Harper’s Bazaar» και το «Glamour». Την έχει καλέσει ο Λένο και πηγαίνει συχνά στο CBS για συνεντεύξεις. Σίγουρα την έχεις δει στις καμπάνιες Levi’s Curve ID και Marina Rinaldi. H Γκράχαμ είναι το πρόσωπο των SwimsuitForAll 2015 ως μέρος της καμπάνιας You’ve Got it. Flaunt It.
«Είναι γελοίο να με αποκαλούν plus size. Είμαι ο μέσος όρος μιας γυναίκας με καμπύλες», λέει η Ρόμπιν Λόουλι, η 25χρονη δίμετρη που μετρά εξώφυλλα στην ιταλική «Vogue», το γαλλικό «Elle» και το αυστραλέζικο «Cosmopolitan», ενώ ήταν το πρόσωπο καμπάνιας του Ralph Lauren
Το απόλυτο άβατο του σέξι, το ημερολόγιο της Pirelli, αλώθηκε από την Κάντις Χάφιν. Μια γυναίκα που δικαιωματικά την αποκαλείς plus size. 95 κιλά είναι αυτά άλλωστε και το νούμερο στην ετικέτα γράφει 48 (US16). Η Κάντις στα 30 της, ντυμένη στα λάτεξ εσώρουχα, έγραψε ιστορία. Ξεκίνησε ως τσιρλίντερ και έφτασε να δουλεύει πεντάκις με την Καρίν Ρόιτφελντ και να τη φωτογραφίζει ο Στίβεν Μάιζελ - και στο εξώφυλλο της ιταλικής «Vogue» με ζαρτιέρες το 2011.
Τη στιγμή που πιστεύεις ότι κάτι αλλάζει στον κόσμο της μόδας, η καμπάνια της Victoria’s Secret με τίτλο «Το τέλειο κορμί» κατεβάζει μια all star model στρατιά κοριτσιών που εξοργίζει τους Αμερικανούς που ξεκινούν εκστρατεία εναντίον της καμπάνιας. Περισσότεροι από 30.000 άνθρωποι υπέγραψαν το ψήφισμα στο Change.org που ξεκίνησαν οι Γκαμπριέλα Κουντουρίδη, Λόρα Φέρις και Φράνσις Μπλακ, τρεις φοιτήτριες του Πανεπιστημίου του Λιντς βλέποντας τη διαφήμιση. Ο τίτλος αλλάζει και τα κορίτσια πανηγυρίζουν στα social media. «Αποτυγχάνει να προβάλει την εκπληκτική πολυμορφία των σωμάτων των γυναικών, αποκαλώντας μόνο έναν τύπο σώματος τέλειο. Το τέλειο κορμί έγινε ένα κορμί για κάθε κορμί».
Ξεχειλίζουν οι καμπύλες της Κάντις Χάφιν που κόσμησαν το σέξι ημερολόγιο της Pirelli. Η φωτογράφησή της με ζαρτιέρες στη «Vogue» το 2011 ακόμα συζητιέται, ενώ το στυλ της παραπέμπει σε pin up girl των 50s
Υπάρχει και η ιστορία της Κρίσταλ Ρεν, ενός μοντέλου που περνά τα όρια ανορεξίας Vs βουλιμίας, δοθείσης ευκαιρίας για χρόνια. Η 28χρονη κοπέλα μετά τη νευρική ανορεξία που της προκάλεσαν τα σχόλια «πρέπει να αδυνατίσεις» των πρακτορείων μοντέλων αποφάσισε να αλλάξει τρόπο ζωής. Εβαλε 32 κιλά και έφτασε να φορά νούμερο 44. Εγραψε και μια αυτοβιογραφία με τον πιασάρικο τίτλο «Hungry» και άρχισε τις πασαρέλες με Chanel, Zac Posen, Jean Paul Gaultier (έγινε χαμός το 2006 με την εμφάνιση μιας γεματούλας στο Παρίσι).
Ακολούθησαν πολλές αλλαγές στα μεγέθη, πολλές καμπάνιες με H&M και Dolce & Gabbana, ενώ πολλά χρήματα στο λογαριασμό της κατατίθενται από την εταιρεία Mango και τον Jimmy Choo καθώς τη χρησιμοποιούν ως κεντρικό πρόσωπο στις διαφημιστικές αφίσες τους. Το ετήσιο εισόδημά της είναι εξαψήφιο.
Σε έναν κόσμο που η ιδέα της ομορφιάς αλλάζει τόσο σύντομα όσα τα εξώφυλλα της Conde Nast κανείς δεν ξέρει τι είναι σέξι, ποιο είναι το νέο μαύρο, ποιο είναι εντέλει το υγιές σώμα. Εκείνο που μετρά είναι οι διαφημίσεις και οι πωλήσεις. Βιομηχανία είναι και μάλιστα βαριά. Οσο βαρύς είναι και ο πισινός της Κιμ Καρντάσιαν στο εξώφυλλο του «Love» φορώντας Prada στο τεύχος του περιοδικού-βίβλου της μόδας που ήδη κυκλοφορεί.
Η Μίλα -Miss Teen Wisconsin- Νταλμπέσιο αύξησε τις τραπεζικές καταθέσεις της, φόρεσε ένα κουστούμι στρίπερ, άπλωσε προϊόν αυτομαυρίσματος στο σώμα της, και σαμπάνια, και περπάτησε τόπλες ανάμεσα στους παρευρισκόμενους του Chelsea Artwork. Είναι και περφόρμανς καλλιτέχνης. Δεν θέλησε ποτέ να εγείρει θέμα σχετικά με το υγιές σώμα στον χώρο της μόδας. Η βιομηχανία όμως θορυβήθηκε. Δεν είναι δυνατόν να αποκλείσεις την πλειοψηφία της αμερικάνικης αγοράς από τα καταστήματα της 5ης λεωφόρου.
Μίλα Νταλμπέσιο: ένα μοντέλο που του ζητούν να βάλει κιλά για να κλείσει συμβόλαια και προκάλεσε οργισμένες αντιδράσεις στο Διαδίκτυο όταν οι ιθύνοντες της καμπάνιας Calvin Klein «Perfectly Fit» της τοποθέτησαν την ταμπέλα plus size
Η Ρόμπιν Λόουλι είναι μια 25χρονη δίμετρη (1,88) που έφαγε δύο μπέργκερ μετά την πρόσφατη φωτογράφησή της για το τεύχος «Sports Illustrated» και ζυγίζει 75 κιλά. Εχει φωτογραφηθεί στο εξώφυλλο της ιταλικής «Vogue» (διά χειρός Στίβεν Μάιζελ), του γαλλικού «Elle» και του αυστραλέζικου «Cosmopolitan». Υπήρξε το πρώτο μοντέλο που έκανε καμπάνια του Ralph Lauren και στη σειρά Violeta by Mango. Τo 2013 ήταν το πρόσωπο για τα προϊόντα ομορφιάς των «Barneys». Εκείνο το καλοκαίρι λάνσαρε τη δική της σειρά εσωρούχων. Το «Daily Beast» της ζήτησε να αρθρογραφήσει σχετικά με την ιδέα για το σώμα της σύγχρονης κοινωνίας. Κάπως έτσι εμπνεύστηκε ένα blog, το Robyn Lawley Eats, που αργότερα έγινε βιβλίο συνταγών και την έκανε ακόμη πιο πλούσια και διάσημη.
Η Ρόμπιν Λόουλι έγινε viral ως το πρώτο plus size μοντέλο που φωτογραφήθηκε για το ετήσιο τεύχος του «Sports Illustrated Swimsuit Issue». Εκείνη όμως δεν το δέχεται και γι’ αυτό έγραψε στο Facebook της: «Είναι γελοίο να με αποκαλούν plus size. Φοράω νούμερο 44 (US12) και είμαι ο μέσος όρος μιας γυναίκας με καμπύλες. Ευτυχώς που το “Sports Illustrated” αγκαλιάζει γυναίκες όλων των μεγεθών».
Το σεξιστικό «Sports Illustrated» με τη φωτογράφηση της Ασλεϊ Γκράχαμ για τα μαγιό SwimsuitsForAll γράφει ιστορία
Ακόμη και για εκείνους που βλέποντας τη Λόουλι (1,88 και 75 κιλά επαναλαμβάνω, με στήθος 36D) δεν πείθονται ότι το σεξιστικό «Sports Illustrated» άνοιξε τις πύλες του στις κοπέλες που τρώνε όλο το φαγητό τους και ζητούν και δεύτερη μερίδα, η φωτογράφηση της Ασλεϊ Γκράχαμ στο τεύχος της 9ης Φεβρουαρίου δεν δίνει περιθώρια στους σκεπτικιστές.
Η διαφήμιση των μαγιό SwimsuitsForAll που σχεδιάζει η Ρόμπιν Λόουλι με πρωταγωνίστρια την Γκράχαμ θα γράψει ιστορία. Η Γκράχαμ κάνει όντως καριέρα σούπερ μόντελ ποζάροντας για το «Elle», το «Vogue», το «Harper’s Bazaar» και το «Glamour». Την έχει καλέσει ο Λένο και πηγαίνει συχνά στο CBS για συνεντεύξεις. Σίγουρα την έχεις δει στις καμπάνιες Levi’s Curve ID και Marina Rinaldi. H Γκράχαμ είναι το πρόσωπο των SwimsuitForAll 2015 ως μέρος της καμπάνιας You’ve Got it. Flaunt It.
«Είναι γελοίο να με αποκαλούν plus size. Είμαι ο μέσος όρος μιας γυναίκας με καμπύλες», λέει η Ρόμπιν Λόουλι, η 25χρονη δίμετρη που μετρά εξώφυλλα στην ιταλική «Vogue», το γαλλικό «Elle» και το αυστραλέζικο «Cosmopolitan», ενώ ήταν το πρόσωπο καμπάνιας του Ralph Lauren
Το απόλυτο άβατο του σέξι, το ημερολόγιο της Pirelli, αλώθηκε από την Κάντις Χάφιν. Μια γυναίκα που δικαιωματικά την αποκαλείς plus size. 95 κιλά είναι αυτά άλλωστε και το νούμερο στην ετικέτα γράφει 48 (US16). Η Κάντις στα 30 της, ντυμένη στα λάτεξ εσώρουχα, έγραψε ιστορία. Ξεκίνησε ως τσιρλίντερ και έφτασε να δουλεύει πεντάκις με την Καρίν Ρόιτφελντ και να τη φωτογραφίζει ο Στίβεν Μάιζελ - και στο εξώφυλλο της ιταλικής «Vogue» με ζαρτιέρες το 2011.
Τη στιγμή που πιστεύεις ότι κάτι αλλάζει στον κόσμο της μόδας, η καμπάνια της Victoria’s Secret με τίτλο «Το τέλειο κορμί» κατεβάζει μια all star model στρατιά κοριτσιών που εξοργίζει τους Αμερικανούς που ξεκινούν εκστρατεία εναντίον της καμπάνιας. Περισσότεροι από 30.000 άνθρωποι υπέγραψαν το ψήφισμα στο Change.org που ξεκίνησαν οι Γκαμπριέλα Κουντουρίδη, Λόρα Φέρις και Φράνσις Μπλακ, τρεις φοιτήτριες του Πανεπιστημίου του Λιντς βλέποντας τη διαφήμιση. Ο τίτλος αλλάζει και τα κορίτσια πανηγυρίζουν στα social media. «Αποτυγχάνει να προβάλει την εκπληκτική πολυμορφία των σωμάτων των γυναικών, αποκαλώντας μόνο έναν τύπο σώματος τέλειο. Το τέλειο κορμί έγινε ένα κορμί για κάθε κορμί».
Ξεχειλίζουν οι καμπύλες της Κάντις Χάφιν που κόσμησαν το σέξι ημερολόγιο της Pirelli. Η φωτογράφησή της με ζαρτιέρες στη «Vogue» το 2011 ακόμα συζητιέται, ενώ το στυλ της παραπέμπει σε pin up girl των 50s
Υπάρχει και η ιστορία της Κρίσταλ Ρεν, ενός μοντέλου που περνά τα όρια ανορεξίας Vs βουλιμίας, δοθείσης ευκαιρίας για χρόνια. Η 28χρονη κοπέλα μετά τη νευρική ανορεξία που της προκάλεσαν τα σχόλια «πρέπει να αδυνατίσεις» των πρακτορείων μοντέλων αποφάσισε να αλλάξει τρόπο ζωής. Εβαλε 32 κιλά και έφτασε να φορά νούμερο 44. Εγραψε και μια αυτοβιογραφία με τον πιασάρικο τίτλο «Hungry» και άρχισε τις πασαρέλες με Chanel, Zac Posen, Jean Paul Gaultier (έγινε χαμός το 2006 με την εμφάνιση μιας γεματούλας στο Παρίσι).
Ακολούθησαν πολλές αλλαγές στα μεγέθη, πολλές καμπάνιες με H&M και Dolce & Gabbana, ενώ πολλά χρήματα στο λογαριασμό της κατατίθενται από την εταιρεία Mango και τον Jimmy Choo καθώς τη χρησιμοποιούν ως κεντρικό πρόσωπο στις διαφημιστικές αφίσες τους. Το ετήσιο εισόδημά της είναι εξαψήφιο.
Σε έναν κόσμο που η ιδέα της ομορφιάς αλλάζει τόσο σύντομα όσα τα εξώφυλλα της Conde Nast κανείς δεν ξέρει τι είναι σέξι, ποιο είναι το νέο μαύρο, ποιο είναι εντέλει το υγιές σώμα. Εκείνο που μετρά είναι οι διαφημίσεις και οι πωλήσεις. Βιομηχανία είναι και μάλιστα βαριά. Οσο βαρύς είναι και ο πισινός της Κιμ Καρντάσιαν στο εξώφυλλο του «Love» φορώντας Prada στο τεύχος του περιοδικού-βίβλου της μόδας που ήδη κυκλοφορεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου