Διυπουργική σύσκεψη για τις προσφυγικές ροές θα πραγματοποιηθεί στις 2 το μεσημέρι στο Μαξίμου.
Στη σύσκεψη θα μετέχουν η αναπληρώτρια υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής Τασία Χριστοδουλοπούλου, ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη Γιάννης Πανούσης και ο υπουργός Ναυτιλίας Θόδωρος Δρίτσας.
Επίσης θα συμμετάσχουν ο ναύαρχος του Λιμενικούς Αθανάσιος Αθανασόπουλος και ο υπαρχηγός Β' του Λιμενικό Νικόλας Πατρινός.
Στη σύσκεψη έχει κληθεί και ο Επίτροπος Μετανάστευσης, Εσωτερικών Υποθέσεων και Ιθαγένειας Δημήτρης Αβραμόπουλος, τον οποίο θα εκπροσωπήσει ο κ. Καλογερόπουλος Αριστείδης ειδικός σύμβουλος του Επιτρόπου.
Μιλώντας νωρίτερα στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha η αναπληρώτρια υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής Τασία Χριστοδουλοπούλου τόνισε ότι η κυβέρνηση παρακολουθεί το φαινόμενο των μεταναστευτικών ροών και οργανώνεται για να το αντιμετωπίσει. Όπως είπε, φέτος υπολογίζεται ότι θα υπάρξει μία αύξηση μεταναστευτικής ροής, αλλά «όχι τόσο θεαματική όσο λένε τα μέσα ενημέρωσης». «Πέρσι ο αριθμός των εισερχομένων ήταν 77.000, εξ αυτών οι 44.000 ήταν πρόσφυγες. Φέτος οι προγνώσεις της Υπάτης Αρμοστείας αναφέρουν ότι ο αριθμός θα φτάσει στις 100.000, δηλαδή θα έχουμε αύξηση κατά 23.000 του αριθμού των μεταναστών εκ των οποίων το 80% είναι πρόσφυγες», σημείωσε.
Η κ. Χριστοδουλοπούλου τόνισε ότι η χώρα μας πρέπει να υποδεχθεί τους ανθρώπους αυτούς βάσει των υποχρεώσεων που έχει από διεθνείς συμβάσεις. Για το λόγο αυτό εκπονήθηκε, όπως είπε, το έκτακτο σχέδιο για τα νησιά ώστε να εξασφαλιστούν κάποιες δομές, ενώ σήμερα θα εκπονηθεί το σχέδιο για την Αττική. «Προσπαθούμε να βρούμε πρόχειρες λύσεις. Κάνουμε εκκλήσεις στους δήμους να μας παραχωρήσουν κλειστούς χώρους. Αν δεν βρεθούν τέτοιοι θα εγκαταστήσουμε σκηνές σε άδεια στρατόπεδα προκειμένου να φιλοξενηθούν αυτοί οι άνθρωποι», συμπλήρωσε.
Στο μεταξύ την αντίδραση του ΠΑΣΟΚ προκάλεσε η δήλωση που έκανε η αναπληρώτρια υπουργός νωρίτερα στον τηλεοπτικό σταθμό Σκάι ότι δεν υπάρχουν πρόσφυγες στο δρόμο, αλλά τους βλέπουμε στις πλατείες γιατί «λιάζονται». «Αυτό που διαπίστωσα χθες γιατί πήγα μόνη μου σε όλες τις πλατείες είναι ότι δεν υπάρχει κανείς έξω», ανέφερε μεταξύ άλλων η κ. Χριστοδουλοπούλου.
«Οι μετανάστες και οι πρόσφυγες δεν "λιάζονται στις πλατείες", όπως είπε με εντυπωσιακή ‘αριστερή’ αναλγησία η υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής κ. Χριστοδουλοπούλου, αλλά πεινάνε, κρυώνουν και φοβούνται», σχολίασε το ΠΑΣΟΚ με ανακοίνωσή του.
Κάλεσε δε την κυβέρνηση να αναλογιστεί «την επιρροή που άσκησαν στην αύξηση του κύματος μεταναστών και προσφύγων στο Αιγαίο οι δημόσιες διαφωνίες των υπουργών της, οι απροετοίμαστες κινήσεις της και οι δήθεν απειλές κορυφαίων στελεχών της προς την Ευρώπη ότι θα την ‘γεμίσουν’ με μετανάστες και πρόσφυγες χωρίς χαρτιά».
«Η λύση δεν είναι η επιστροφή στο 'μοντέλο διαχείρισης' του 2004-2009 σύμφωνα με το οποίο οι μετανάστες και οι πρόσφυγες εγκαταλείπονταν από το κράτος στις πλατείες - διαφορετική πλατεία για κάθε εθνικότητα- μετατρεπόμενοι σε θύματα για κάθε κακοποιό στοιχείο και δημιουργώντας από την άλλη τεράστιο ζήτημα κοινωνικής συνοχής και ειρήνης. Η λύση είναι η εφαρμογή του νόμου 3907/2011», κατέληξε το ΠΑΣΟΚ.
.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου