Το σήμα της ειρήνης σχημάτισαν στην πλατεία Μοναστηρακίου εκατοντάδες πολίτες, στο πλαίσιο συγκέντρωσης που διοργάνωσαν ο οργανισμός «Κόσμος χωρίς πολέμους και βίας», σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Γραφείο για της Αντίρρηση Συνείδησης (EBCO) και το Ελληνικό Φόρουμ Προσφύγων.
Με σύνθημα «πόσες ζωές ακόμα», οι συγκεντρωμένοι εξέπεμψαν σήμα διαμαρτυρίας για τον τερματισμό της βίας και των πολέμων.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου