Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Ανδρας έπεσε στις γραμμές του Μετρό στα Σεπόλια

Ένας άνδρας ηλικίας μεταξύ  25 και 30 ετών έπεσε το μεσημέρι της Παρασκευής στις ράγες του μετρό στον σταθμό των Σεπολίων.

Οπως αναφέρουν μάρτυρες, έτρεχε να προλάβει τον συρμό, αλλά δεν τα κατάφερε και την ώρα που έφευγε ο συρμός χτυπούσε με μανία τις πόρτες για να του ανοίξουν να μπει μέσα.
Το τελευταίο βαγόνι του συρμού τον παρέσυρε και τον πέταξε στις ράγες, με αποτέλεσμα να σπάσει το πόδι του. Αυτή την ώρα ο σταθμός είναι κλειστός, διεκόπη η παροχή ρεύματος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου