Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

Αισιόδοξος ο Ομπάμα για την πορεία των διαπραγματεύσεων Το ελληνικό ζήτημα τέθηκε στη συνάντηση Ομπάμα – Μέρκελ

Το θέμα της Ελλάδας συζήτησαν ο πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα και η καγκελάριος της Γερμανίας Άγκελα Μέρκελ, στη συνάντηση που είχαν σήμερα στη Γερμανία,όπως γνωστοποίησε ο Λευκός Οίκος.

Οι δύο ηγέτες συμφώνησαν ότι η Ελλάδα πρέπει να προχωρήσει στην εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων και να επιστρέψει στη βιώσιμη και μακροχρόνια ανάπτυξη.
Σύμφωνα με τον Λευκό Οίκο, ο Αμερικανός πρόεδρος εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι η Ελλάδα και οι εταίροι της θα καταφέρουν να χαρτογραφήσουν την πορεία της χώρας, χωρίς να προκαλέσουν αστάθεια στις διεθνείς αγορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου