Το θέμα της Ελλάδας συζήτησαν ο πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα και η καγκελάριος της Γερμανίας Άγκελα Μέρκελ, στη συνάντηση που είχαν σήμερα στη Γερμανία,όπως γνωστοποίησε ο Λευκός Οίκος.
Οι δύο ηγέτες συμφώνησαν ότι η Ελλάδα πρέπει να προχωρήσει στην εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων και να επιστρέψει στη βιώσιμη και μακροχρόνια ανάπτυξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου