Εθιμοτυπική επίσκεψη στο Επιμελητήριο Έβρου πραγματοποίησε ρωσική αντιπροσωπεία με επικεφαλής τον δήμαρχο του κεντρικού δήμου της Αγίας Πετρούπολης, Βαλερί Γκαρνέτς, στο πλαίσιο της επίσημης αποστολής που υλοποιείται με στόχο την αδελφοποίηση με τον Δήμο Αλεξανδρούπολης.
Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Έβρου, Χριστόδουλο Τοψίδη, επισημάνθηκε και από τις δύο πλευρές η βαρύνουσα σημασία των οικονομικών και εμπορικών συνεργασιών στην σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των δύο περιοχών.
Μάλιστα, ο δήμαρχος της Αγίας Πετρούπολης δεσμεύτηκε πως θα ενθαρρύνει τη σύναψη εμπορικών σχέσεων και ανταλλαγών Ρώσων επιχειρηματιών με την ευρύτερη περιοχή του Έβρου.
Τέλος, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Έβρου αναφέρθηκε στα οφέλη και τις προοπτικές που διανοίγονται για τη ρωσική πλευρά σε ενδεχόμενη δραστηριοποίησή της στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου