Ο λαός μίλησε......Δεκάδες χιλιάδες λαού, αυτή την ώρα στο Σύνταγμα, φωνάζουν ένα βροντερό ΟΧΙ, και αφήνουν τους λελέδες στο Παναθηναϊκό Στάδιο, να ντρέπονται που είναι Έλληνες!


Πηγή anemosantistasis


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου