Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

Σουλτς: Το Οχι σημαίνει έξοδος από το ευρώ

Σοκάρει με νέα δήλωσή του ο πρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου Μάρτιν Σουλτς, ο οποίος είπε ότι εάν το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος είναι όχι, τότε η Ελλάδα θα αναγκαστεί να φύγει από το ευρώ. 


Όπως είπε μιλώντας στο γερμανικό ραδιόφωνο, "θα παραμείνει η Ελλάδα στο ευρώ μετά το δημοψήφισμα; Αυτό είναι το διακύβευμα.Εάν οι Έλληνες ψηφίσουν "όχι", τότε θα πρέπει να υιοθετήσουν ένα νέο νόμισμα, καθώς το ευρώ δεν θα είναι διαθέσιμο ως μέσο πληρωμής».

«Από τη στιγμή που κάποιος υιοθετεί ένα νέο νόμισμα, αυτομάτως εξέρχεται της ευρωζώνης. Αυτά είναι τα στοιχεία τα οποία με κάνουν να ελπίζω ότι οι Έλληνες σήμερα δεν θα ψηφίσουν "όχι"». 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου