Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

Παραίτηση Σαμαρά ζήτησε η Ντόρα

Η Ντόρα Μπακογιάννη τηλεφώνησε στον πρόεδρο της ΝΔ Αντωνη Σαμαρά και του ζήτησε να υποβάλει την παραίτησή του. 


Συγκεκριμένα σύμφωνα με πληροφορίες, η κα. Μπακογιάννη είπε στον κ. Σαμαρά, ότι μετά το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος υπάρχει ζήτημα παραίτησης και του τόνισε: «Αν θεωρεί ότι ειμαι κι εγώ μέρος του προβλήματος, να παραιτηθώ κι εγώ από την διεκδίκηση της αρχηγίας».

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό πως αντέδρασε ο πρόεδρος της ΝΔ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου