Όλοι έχουμε διαβάσει για το site που μαζεύει χρήματα για να χρηματοδοτήσει την Ελλάδα και το site που μαζεύει υπογραφές κατά της λιτότητας τι έχουν όμως καταφέρει μέχρι στιγμης ;;
Το indiegogo έχει συλλέξει 1.800.000 μακρυά από τον στόχο αλλά όπως λέγαν και παλιοί "ευρούλι το ευρούλι γεμίζει το σακούλι" πάντως έχουν κάνει δωρεά πάνω από 100.000 και αντιστοιχεί 18 ευρώ στον κάθε ένα κάποιοι μάλιστα ακούστηκε ότι έδωσαν μέχρι και 5.000 ευρώ
Το avaaz έχει δημιουργήσει "Μανιφέστο" κατά της λιτότητας και παρακινεί τους επισκέπτες να το υπογράψουν έχει μαζέψει το αξιοσημείωτο ποσό των 446.000 χιλιάδων υπογραφών και από ώρα σε ώρα αυξάνονται .
Και τα δύο είναι μακρυά ώστε να πετύχουν να αναταράξουν την Ευρώπη από ότι φαίνεται εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν .


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου