Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Η Λαγκάρντ στέλνει τη Βελκουλέσκου στην Αθήνα

Στην απόφαση να μεταβεί η αποστολή του ΔΝΤ στην Ελλάδα φέρεται να έχει προχωρήσει, σύμφωνα με πληροφορίες από την Ουάσιγκτον, η γενική διευθύντρια του Ταμείου Κριστίν Λαγκάρντ.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, μαζί με την αποστολή του ΔΝΤ, της οποίας ηγείται η Ντέλια Βελκουλέσκου, αναμένεται να μεταβούν στην Αθήνα και οι επικεφαλής των υπόλοιπων Θεσμών.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου