Ολοκληρώθηκε το αντιπολεμικό συλλαλητήριο και η πορεία προς τα γραφεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην οποία συμμετείχαν η ΑΔΕΔΥ,ΚΕΕΡΦΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ, φορείς και συλλογικότητες. Ένα μικρό μέρος των συμμετεχόντων κατευθύνεται στην αμερικανική πρεσβεία.
Με σύνθημα «Πρόσφυγες μετανάστες καλοδεχούμενοι» οι συμμετέχοντες συγκεντρώθηκαν στα Προπύλαια και στη συνέχεια κατευθύνθηκαν στα γραφεία της Ε.Ε.
Πηγή naftemporik.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου