Τη λειτουργία του πρώτου Κέντρου Καταγραφής Μεταναστών χαιρέτισε ο Ευρωπαίος Επίτροπος Μετανάστευσης, Δημήτρης Αβραμόπουλος, κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στο νησί της Μυτιλήνης.
Πρόκειται για το πρώτο «hot spot» που δημιουργείται στην Ελλάδα, κατά το πλαίσιο εφαρμογής των συμφωνιών της Ε.Ε. για τη διαχείριση των προσφυγικών ροών.
Ο κ. Αβραμόπουλος βρέθηκε στο νησί, μαζί με τον υπουργό Εξωτερικών του Λουξεμβούργου – προεδρεύουσας χώρας του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου – Ζαν Άσελμπορν και τον Έλληνα αναπληρωτή υπουργό Μεταναστευτικής Πολιτικής, Γιάννη Μουζάλα.
Πηγή: ΑΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου