Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

Ακύρωσε συναυλία στις Βρυξέλλες η Μαράια Κάρεϊ

image

Την προγραμματισμένη για αύριο Κυριακή συναυλία της στις Βρυξέλλες ματαίωσε η Μαράια Κάρεϊ, επικαλούμενη λόγους ασφαλείας, μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις της Τρίτης που κόστισαν τη ζωή 31 ανθρώπων.


«Αγαπώ τους θαυμαστές μου στις Βρυξέλλες, αλλά τώρα με συμβουλεύουν να ακυρώσω τη συναυλία μου για την ασφάλεια των θαυμαστών μου, των μουσικών μου και της ομάδας μου και όλων των ανθρώπων που μετέχουν σε αυτήν την περιοδεία. Ελπίζω να σας δω σύντομα και προσεύχομαι και στέλνω την αιώνια αγάπη μου» στους θαυμαστές μου, αναφέρει με μήνυμά της στο twitter η Αμερικανίδα ντίβα της ποπ.
Η Μαράια Κάρεϊ επρόκειτο να εμφανιστεί στην αίθουσα συναυλιών Forest National στα προάστια των Βρυξελλών στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής περιοδείας της και η συναυλία ακυρώθηκε παρά την ανακοίνωση των υπευθύνων του Forest National οι οποίοι διαβεβαίωναν ότι όλες οι συναυλίες θα γίνουν μετά τη λήψη ενισχυμένων μέτρων ασφαλείας.
Να θυμίσουμε ότι πολλά συγκροτήματα, όπως οι U2, είχαν ακυρώσει τις συναυλίες που θα έδιναν στο Παρίσι μετά τις επιθέσεις της 13ης Νοεμβρίου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου