ΠΛΟΥΣΙΑ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Δευτέρα 4 Απριλίου 2016
Τα 10 χειρότερα εταιρικά logo όλων των εποχών - Ανάμεσά τους ένα ελληνικό
Το λογότυπο ενός οργανισμού είναι το πρώτο πράγμα που θα δει ένας δυνητικός πελάτης.
Αν είναι έξυπνο, η εταιρία θα καταφέρει να προσελκύσει περισσότερο κοινό, αν όμως είναι κακό, τότε τίποτα δε θα μπορέσει να αντιστρέψει ένα καταστροφικό κλίμα.
Το Business Insider συγκέντρωσε μερικά από τα χειρότερα λογότυπα όλων των εποχών. Ακούσια (ή μερικές φορές σκόπιμα) υπενθυμίζουν στους καταναλωτές σεξουαλικές πράξεις, άσεμνες συμπεριφορές, και καταστάσεις που προκαλούν το κοινό αίσθημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου