Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

Μπάφετ: Τι πρέπει να κάνει μια επιχείρηση για να πετύχει



Μην ικανοποιείτε μόνο τους πελάτες σας, ευχαριστείστε τους κιόλας! Έτσι τουλάχιστον συμβουλεύει ο Γουάρεν Μπάφετ, CEO της Berkshire Hathaway και ο τρίτος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο.



«Γράψτε το στον καθρέφτη σας για να μην το ξεχάσετε ποτέ: Κάθε επιχείρηση με ευχαριστημένους πελάτες, αποκτά μια δύναμη στις πωλήσεις, την οποία δεν χρειάζεται ποτέ να πληρώσει», δήλωσε ο ίδιος σε ένα πάνελ που συμμετείχε την Τετάρτη στο LaGuardia Community College της Νέας Υόρκης.

Σημειώνεται ότι στη συζήτηση συμμετείχε ο CEO του Twitter, Τζακ Ντόρσεϊ, ο γενικός διευθυντής της Goldman Sachs Lloyd Blankfein και ο πρώην δήμαρχος της πόλης, Μάικλ Μπλούμμπεργκ.

Ως παράδειγμα ο Μπάφετ έφερε την αγορά ενός αυτοκινήτου: Πιθανόν να μην θυμάστε την τιμή του, εάν το αγοράσατε παλιά, αλλά σίγουρα δεν έχετε ξεχάσει το πρόσωπο που σας το πούλησε. Τόνισε δε ότι οι πελάτες είναι πάντα μια «ψήφος» για μια επιχείρηση.

Ο Μπάφετ ακόμη σημείωσε ότι αυτό το παράδειγμα το γνωρίζει καλά ο ιδρυτής της Amazon Τζεφ Μπέζος, καθώς οι περισσότεροι πελάτες του είναι ευχαριστημένοι: «Η Amazonξεκίνησε πριν 20 χρόνια, με στόχο τη γρήγορη παράδοση και τις χαμηλές τιμές. Ακόμη και σήμερα ψάχνει νέους τρόπους για να ευχαριστήσει τους πελάτες της».

Πολλοί ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων μπορεί να μην συμφωνούν με την άποψη του Μπάφετ, ωστόσο, είναι γεγονός ότι η Amazon είναι ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής τον κόσμο, χάρη στην άμεση εξυπηρέτηση και τις οικονομικές της τιμές.

(ΠΗΓΗ: Fortunegreece)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου