Τρίτη 17 Μαΐου 2016

H Ωραία Ελένη: Μια Ελληνίδα για Μiss Usa (φωτό- video)

mia-ellinida-gia-miss-usa-fwto--video

Η Ελενα Λακουάτρα είναι ένα πανέμορφο κορίτσι. Μπορεί να γεννήθηκε στις ΗΠΑ , όμως όπου και αν βρεθεί μιλάει για το ελληνικό αίμα που κυλά στις φλέβες της. Ειναι ήδη Miss Pensylvania και πλέον ο στόχος της είναι ο τίτλος της Μiss USA.




Στο βιντεάκι που ανέβασε στην προσωπική της σελίδα στο facebook,, περιγράφει τον εαυτό της, αναφέροντας οκτώ φορές τη λέξη «Ελλάδα».

«Είμαι μέλος μίας μεγάλης ελληνικής οικογένειας. Μας αρέσει που είμαστε Έλληνες. Μας αρέσει να λέμε σε όλους ότι είμαστε Έλληνες. Αγαπάμε τους ελληνικούς χορούς, το ελληνικό φαγητό. Ό,τι είναι ελληνικό. Αγαπώ την οικογένεια μου, είμαι τόσο περήφανη που είμαι Ελληνίδα. Θέλω να πάω στην Ελλάδα το καλοκαίρι, να επισκεφτώ τη γιαγιά μου και τον παππού μου που ζει εκεί».



Αναφέρεται όμως και σε ένα πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε όταν ήταν μόλις τεσσάρων χρόνων! «Λίγες μέρες αφού έκλεισα τα τέσσερα χρόνια μου, προσβλήθηκα από μηνιγγίτιδα. Ήταν αναπάντεχο.Με μετέφεραν εσπευσμένα στο νοσοκομείο...Ευτυχώς έζησα! Είμαι εδώ. Αλλά δυστυχώς έχασα την ακοή μου και από τα δύο αυτιά μου. 'Εβαλα εμφύτευμα , είναι πίσω από το αυτί μου».



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου